Koučingas yra iššūkis ar galimybė mokymo (-si) procese?


Mokytojas atidaro duris,
tačiau mokinys pro jas turi įeiti pats.
Kinų patarlė

Erasmus+ KA1 projekto „Profesinių komunikacijos kompetencijų tobulinimas plečiant organizacijos įvaizdį“ dalyviai (lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė V. Markevičiūtė ir anglų kalbos vyresnysis mokytojas V. Vdovičenko) tęsia gerosios patirties pasidalijimo su VSMC bendruomenės nariais renginius. 2017 m. sausio 26 d. vyko sklaidos renginys „Koučingo metodas – iššūkiai ir galimybės“.

Gimnazijos mokytojai susipažino su koučingo įrankiais: efektyvi, pozityvi komunikacija: aktyvus klausymas, atviri ir nukreipiantys klausimai, verbalinė/neverbalinė kalba; GROW, SMARTEF, NLP modeliai; Volto Disnėjaus kūrybiškumo strategija. Diskutavo, su kokiais iššūkiais mokytojai ir mokiniai susidurtų taikydami koučingo įrankius, kiek šie įrankiai suteikia naujų galimybių paįvairinti ar patobulinti ugdymo procesą.

Aptarė, kaip padėti besimokantiesiems formuluoti tikslus ir didinti mokymosi motyvaciją, kaip sudaryti pasitikėjimą skatinančią, palankią, kūrybišką mokymosi aplinką.

Parengė lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Vilma Markevičiūtė


Skip to content