Kovo 29 d. 3C klasėje vyko integruotas virtualus 2 matematikos ir lietuvių kalbos pamokų ciklas, kurį organizavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Oksana Aleknavičius ir matematikos mokytoja metodininkė Rasa Bliujūtė.
Pamokos uždavinys buvo prisiminti procentų ir sudėtinių procentų skaičiavimo taisykles ir jas taikant išspręsti 1-4 užduotis, susipažinti su Abraham Maslow poreikių teorija, ją aptarus ir remiantis žiniomis, įgytomis peržiūrėjus vaizdo medžiagą, parašyti 7-10 sakinių rišlų tekstą apie tai, kokios vertybės žmogui svarbiausios.
Mokiniai, peržiūrėję vaizdo medžiagą, gilinosi į biudžeto planavimo taisykles, vyko diskusija, kaip sudaromas biudžetas kiekvieno mokinio šeimoje. Vėliau pamokos dalyviams primintos procentų skaičiavimo taisyklės. Mokiniai pritaikė savo žinias ir gebėjimus atlikdami skaičiavimo užduotis, nes gebėjimas suskaičiuoti procentus padeda planuoti biudžetą.
Vėliau mokiniai susipažino su A. Maslow poreikių teorija, svarstė, kurie poreikiai žmogaus gyvenime yra patys svarbiausi, kaip šeimos biudžetas susijęs su A. Maslow koncepcija.
Kelionė po finansus ir poreikių teorijas pamokos dalyviams padėjo kasdienybėje neprarasti kūrybiškumo ir sužinoti naujų dalykų.
Pamokos planas čia:
Parengė matematikos mokytoja R. Bliujūtė