Gimnazijos bendruomenės pasirengimas


Pedagogų pasirengimas Mokinių tėvų informavimas

Periodiškai Mokytojų metodinėje taryboje aptariamas SUP mokinių ugdymas, mokinių individuali pažanga ir pasiekimai; kartą per pusmetį šie klausimai svarstomi Mokytojų taryboje.

Vykdoma sisteminė SUP mokinių savijautos, saugumo jausmo stebėsena.

SUP mokiniai įtraukiami į visas mokinių ugdomąsias veiklas.

Visi mokytojai yra dalyvavę kviestinių lektorių seminaruose temomis, susijusiomis su SUP mokinių ugdymu:

·         Įtraukusis skaitmeninis turinys nuotoliniame ugdyme ;

·         Saugios aplinkos mokykloje užtikrinimas . Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas;

·    Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo ypatumai;

·    Mokytojo emocinis intelektas – socialinio emocinio klimato pagrindas;

·    Pozityvių santykių formavimas kolektyve. Efektyvi komunikacija;

·    Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio atpažinimas ir kokybinės pažangos siekimas;

·    Mokyklos supergalios: atrasti ir įveiklinti;

·    Įtraukusis ugdymas – nuo teorijos iki praktikos, nuo problemos iki sprendimų;

·    Nesudėtingos, bet veiksmingos skaitmeninių priemonių kūrimo programos įtraukiajam ugdymui;

·    Aplinkos, ugdymo struktūrizavimas ir optimizavimas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui;

·    Darbas su autistiškių mokinių emocijomis;

·    Hiperaktyvių ir impulsyvių mokinių ugdymas.

Dalyvaudami seminaruose mokytojai pagilino darbo su SUP turinčiais mokiniais žinias; plėtojo bendrąsias ir profesines kompetencijas.

https://www.nsa.smm.lt/itrauktis-ugdyme/

 

https://www.youtube.com/watch?v=yIMU9YHTirs

 

https://www.youtube.com/watch?v=f-RA_JgLfhQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=KZ0UcU5HnWw