Pedagogų pasirengimas | Mokinių tėvų informavimas |
Periodiškai Mokytojų metodinėje taryboje aptariamas SUP mokinių ugdymas, mokinių individuali pažanga ir pasiekimai; kartą per pusmetį šie klausimai svarstomi Mokytojų taryboje. Vykdoma sisteminė SUP mokinių savijautos, saugumo jausmo stebėsena. SUP mokiniai įtraukiami į visas mokinių ugdomąsias veiklas. Visi mokytojai yra dalyvavę kviestinių lektorių seminaruose temomis, susijusiomis su SUP mokinių ugdymu: · Įtraukusis skaitmeninis turinys nuotoliniame ugdyme ; · Saugios aplinkos mokykloje užtikrinimas . Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas; · Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo ypatumai; · Mokytojo emocinis intelektas – socialinio emocinio klimato pagrindas; · Pozityvių santykių formavimas kolektyve. Efektyvi komunikacija; · Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio atpažinimas ir kokybinės pažangos siekimas; · Mokyklos supergalios: atrasti ir įveiklinti; · Įtraukusis ugdymas – nuo teorijos iki praktikos, nuo problemos iki sprendimų; · Nesudėtingos, bet veiksmingos skaitmeninių priemonių kūrimo programos įtraukiajam ugdymui; · Aplinkos, ugdymo struktūrizavimas ir optimizavimas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui; · Darbas su autistiškių mokinių emocijomis; · Hiperaktyvių ir impulsyvių mokinių ugdymas. Dalyvaudami seminaruose mokytojai pagilino darbo su SUP turinčiais mokiniais žinias; plėtojo bendrąsias ir profesines kompetencijas. |
https://www.nsa.smm.lt/itrauktis-ugdyme/
https://www.youtube.com/watch?v=yIMU9YHTirs
https://www.youtube.com/watch?v=f-RA_JgLfhQ
https://www.youtube.com/watch?v=KZ0UcU5HnWw
|