2023-04-25 Naudojamės projekto “Vilnius yra mokykla” galimybėmis – integruota lietuvių kalbos ir literatūros bei matematikos pamoka ,, Matematika literatūrinio Vilniaus šešėlyje“

Balandžio 25 d. netradicinėje erdvėje vyko 4D ir 4F klasių integruota matematikos bei lietuvių kalbos ir literatūros pamoka, kurią organizavo lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Vita Budinienė ir matematikos mokytoja metodininkė Rasa Bliujūtė. Pamokos uždavinys: tobulinti statistikos, geometrijos, lietuvių kalbos ir literatūros gebėjimus.

Susipažinę su projekto ,,Vilnius yra mokykla“ idėjomis ir rekomendacijomis pamoką pradėjome prie Karaliaus Mindaugo tilto. Perėję gatvę sustojome atidžiau apžiūrėti paminklą vieninteliam Lietuvos karaliui Mindaugui. Netoli Katedros ir Valdovų rūmų apžiūrėjome Vlado Vildžiūno skulptūrą ,,Lietuviška baladė“. Vėliau sustojome prie žymaus paminklo kunigaikščiui Gediminui, garsėjusiam puikiomis diplomatinėmis savybėmis. Pagerbę didingąjį Lietuvos valdovą ir pasukę į Pilies gatvę netrukus suradome liečiamąjį senųjų Vilniaus pilių maketą.

Vėliau stabtelėjome ties Bernardinų arka, kuri per ilgą laiką yra susmegusi ir jos likę tik pusė, o viename iš namų, pas draugą matematiką, yra gyvenęs poetas Adomas Mickevičius. Toliau keliavome šventojo Mykolo bažnyčios link, kurios kieme yra įsikūręs bažnytinio paveldo muziejus.

Pamoką baigėme trumpoje, bet charizmatiškoje Literatų gatvėje, kuri buvo taip pavadinta dėl anksčiau čia veikusių spaustuvių ir knygynėlių. Literatų gatvės sienas puošia daugiau nei 200 miniatiūrinių meno kūrinių, skirtų vienaip ar kitaip su Lietuva susijusiems literatams, taigi mokiniai susidomėję skaitė charizmatiškas kūrėjų mintis.

Kiekviename aplankytame objekte mokiniai ieškojo geometrinių figūrų, surinktus duomenis fiksavo diagramose ir lentelėse,  kadangi  aptardami gautus rezultatus išmoko pastebėti ir palyginti pokyčius.

Miestą pavertėme atvira mokymosi erdve, kurioje pabuvoję mokiniai žinias susiejo su patyrimu, nes padidėjo smalsumas ir motyvacija mokytis.