2024 m. lapkričio 26 dieną Vilniaus suaugusiųjų mokymo centre lankėsi Vilniaus STEAM centro fizikos ir inžinerijos laboratorija. STEAM (angl. Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) – tarpdisciplininis ir visapusiškas požiūris į mokymą, todėl Ia, IIa, b ir IVd klasių mokiniai su malonumu įsitraukė į dviejų fizikos pamokų ciklą tema „Karščiuojančio asmens aptikimas kolektyve“.
Mokiniai, dirbdami grupėse, praktiškai matavo žmogaus kūno temperatūrą medicininiu (kontaktiniu ir bekontakčiu) IR termometru, užrašė ir ištyrė savo ir grupės narių kūno paviršiaus temperatūros pasiskirstymą dviejų tipų termovizoriais. Palyginę gautus matavimus tarpusavyje, atliko temperatūrinę duomenų analizę, padarė išvadą apie šio tyrimo svarbą.
STEAM mokymas mokiniams yra svarbus, nes jis padeda suprasti ir taikyti žinias įvairiose srityse. Taip pat skatina kritinį mąstymą, kūrybiškumą, lavina problemų sprendimo įgūdžius ir gebėjimą dirbti komandoje.
Mokiniai, dalyvavę STEAM pamokų cikle, liko labai patenkinti, nes tokie praktiniai eksperimentai ir užduotys suteikia galimybę ne tik gilinti žinias, bet ir daro mokymąsi įdomesnį, o tai didina mokinių motyvaciją ir įsitraukimą į procesą, be to, STEAM mokymas gali padėti mokiniams lengviau apsispręsti dėl būsimos profesijos ateityje.
Parengė fizikos vyresn. mokytojas
Tomaš Tribockij ir chemijos mokytoja metodininkė Ana Diadiūra