Lietuvos mokyklose paskutinę gegužės savaitę aidėjo paskutinis skambutis, skelbiantis mokslų pabaigą ir egzaminų pradžią. Nors abiturientų dar laukia egzaminų išbandymas, šios šventės metu jie trumpam pamiršta visus rūpesčius ir mini reikšmingo gyvenimo etapo pabaigą. Mūsų gimnazijoje taip pat skambėjo paskutinis skambutis primindamas, kad baigėsi vienas gyvenimo etapas ir prasidėjo kitas, reikalaujantis ne mažiau valios ir…
Š. m. balandžio 27 d. III B klasėje vyko integruota užsienio (rusų, anglų) kalbų pamoka apie Ukrainos ir Didžiosios Britanijos sostines: Kijivą ir Londoną. Medžiagą parengė ir pamoką vedė rusų kalbos vyresn. mokytoja Irina Saveljeva ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Skaistė Sadauninkaitė. Pamokos metu mokiniai turėjo galimybę susipažinti su abiejų šalių sostinių istorija, lankomais objektais…
Šią savaitę tęsiame penkių savaičių tinklaraščių seriją apie tarpasmeninius įgūdžius. Dalijamės nauju tinklaraščiu parašyto 77 metų moters iš Norvegijos, projektui „Bendravimo įgūdžiai suaugusiųjų švietime“. Projektą iš dalies finansuoja #erasmusplus, siekiant skatinti tarpasmeninių įgūdžių integravimą į suaugusiųjų mokymą. #AdultEducation. Perskaityti tinklaraštį (anglų kalba) galima paspaudus šią nuorodą: Gyvenimas tai kelionė, mokomės keliaujant.
Kaip ir visada, taip ir šiais metais, VSMC bendruomenė balandžio 23-24 d. buvo kviečiama tvarkytis artimąją aplinką. Ir mokytojai, ir mokiniai prisijungė prie raginimo padėti gamtai atgauti pusiausvyrą ir vaduotis nuo mūsų antropoceninių atliekų. Požiūris – ne mano kiemas – ne mano rūpestis – turi keistis, nes net ir viešos erdvės – parkai, miškeliai, paežerės…
„Mes darom“ padeda atkurti gamtai padarytą žalą. Kviečiame šviesti, burti, kurti ir atkurti. Juk net ir viešosiose erdvėse randamos atliekos yra mūsų. Pasirūpinkime jomis taip, kaip tai darytume kasdien. Darykime tai atsakingai – ne tik surinkime, bet ir tinkamai jas išrūšiuokime bei perduokime atliekų tvarkytojams. KAS TVARKOMA? Savivaldybės rekomenduotinos teritorijos bus pažymėtos „MES DAROM“ programėlėje.…
Šią savaitę pradedame penkių savaičių tinklaraščių seriją apie tarpasmeninius įgūdžius. Dalijamės nauju tinklaraščiu, parašytu karo pabėgėlės iš Palestinos projektui „Bendravimo įgūdžiai suaugusiųjų švietime“. Projektą iš dalies finansuoja #erasmusplus, siekiant skatinti tarpasmeninių įgūdžių integravimą į suaugusiųjų mokymą. #AdultEducation. Perskaityti tinklaraštį (anglų kalba) galima paspaudus šią nuorodą: From a young age, I was faced with difficulties Nuo…
Kovo 31 dieną VSMC IIIC klasės mokiniams buvo organizuota matematikos pamoka ,,Kelionė po pinigų pasaulį“ virtualiame Pinigų muziejuje. Pamokos metu mokiniai aplankė muziejaus ekspozicijas ir sužinojo, kokie buvo pirmieji pinigai žmonijos istorijoje, kaip seniau buvo baudžiami pinigų klastotojai, kiek kiekvienas mokinys kainuotų, jeigu būtų iš aukso, kaip atrodytų jo atvaizdas ant popierinio banknoto ir daug…
Kovo 23-24 dienomis Latvijoje, Rygoje, įvyko Erasmus+KA2 strateginės partnerystės projekto, kurio tikslas yra stiprinti tarpasmeninius bendravimo įgūdžius, dalyvių susitikimas. Šio susitikimo metu partneriai aptarė problemas, kylančias dėl žemų tarpasmeninių bendravimo įgūdžių arba jų trūkumo suaugusiųjų švietime. Projekto metu sukurtas mokymų vadovas, kuriame siūlomi įvairūs metodai ir priemonės, padedantys įveiklinti besimokančiuosius ir stiprinti jų tarpasmeninius bendravimo įgūdžius…
Kovo 17 dieną VSMC 3C klasės mokiniams organizuota integruota lietuvių kalbos (mok. Oksana Aleknavičius), matematikos (mok. Rasa Bliujūtė), ekonomikos ir verslumo (mok. Danutė Pirtinienė) pamoka ,,Ką gali pilietis?“. Mokiniai, naudodamiesi Swedbanko virtualia aplinka, išklausė M. Kuizino paskaitą apie pilietiškumą. Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja O. Aleknavičius klausė mokinių, kaip Lietuvos piliečiai gali įsitraukti į valstybės…